Ali so plačila in nakupovanje na vašem spletnem mestu varna in ustrezno varovana?

Vsi nakupi na našem spletnem naslovu so varni.

Spletna trgovina uporablja ssl certifikat (https), ki omogoča šifrirano povezavo med strežnikom in uporabnikom, zaradi česar se vsi podatki prenašajo na varen način.

V naši spletni trgovini omogočamo plačila s plačilnimi karticami preko sistema Stripe in plačila preko paypal.

Uživajte v nakupih!

Ali lahko embalažo vrnem, zamenjam in/ali zahtevam vračilo denarja (odstop od pogodbe)?

Načeloma sicer velja, da lahko vsak izdelek, ki ga kupimo preko spleta tudi vrnemo, vendar žal ne vedno.

Tudi pri nakupih preko spleta veljajo pravila in naročenih izdelkov ni mogoče vrniti, če so ti narejeni prilagojeno osebnim potrebam oziroma željam potrošnika oziroma po naročilu, kot je to v primeru embalaže 4Pak.

Prav zaradi tega, ker je vsa naša embalaža izdelana izključno po naročilu (personalizirana), ne sprejemamo vračil. Prepričani smo, da razumete, da je ne moremo enostavno zamenjati, razen seveda, če smo napako naredili mi. Če imate kakršnakoli vprašanja v zvezi z izbiro prave velikosti, nam pišite na info@4pak.si ali pa nas pokličite.

Vso embalažo namreč izdelamo šele, ko prejmemo naročilo. Ker omogočamo izdelavo embalaže vseh možnih velikosti, že izdelane embalaže nimamo na zalogi in zaradi tega mora vsak kupec počakati, da jo izdelamo, preden jo lahko dostavimo.

Če pa smo dostavili embalažo v velikosti, ki je niste naročili (pri čemer milimetrskih odstopanj ne gre šteti za embalažo neustrezne velikosti), nam to seveda nemudoma sporočite! Prosimo, da nam sporočilo pošljete na e-poštni predal: info@4pak.si, še preden nam embalažo vrnete. Če smo vam poslali embalažo v velikosti, ki je niste naročili, nam jo morate vrniti v nepoškodovanem paketu. Sporočilo o napaki v velikosti nam mora biti posredovano najkasneje v roku 14 dni od prevzema embalaže, embalaža pa mora biti vrnjena najkasneje v roku 30 dni od prevzema.

Ob vrnitvi poskrbite, da bo embalaža ustrezno zapakirana. Sprejem embalaže, poslane v neprimernem stanju, bo zavrnjen. Stroški vrnitve blaga so v celoti strošek kupca.

Nevarnost uničenja embalaže ob vrnitvi bremeni kupca vse do prevzema blaga v našem skladišču.

Čas potreben za izdelavo

Vsa embalaža v naši spletni trgovini embalaza.4pak.si je izdelana izključno po naročilu.

Za njeno izdelavo potrebujemo približno dva delovna dneva.

Če embalažo potrebujete hitreje, nas prosimo o tem posebej obvestite.

Naslednji dan po izdelavi bo embalaža pripravljena za prevzem oziroma bo oddana kurirski službi za dostavo.

O predaji pošiljke v dostavo vas bomo obvestili na vaš e-poštni naslov.

Kje je moje naročilo / ali lahko sledim paketu v času dostave?

Če želite preveriti kje se trenutno nahaja vaša pošiljka, preprosto kliknite na povezavo s številko sledenja (ID pošiljke), če smo vam jo poslali v e-poštnem sporočilu s katerim smo vas obvestili, da je vaša pošiljka oddana kurirski službi za dostavo.

Številko sledenja vam bomo posredovali v kolikor jo kurirska služba, ki je bila izbrana za dostavo, ponuja.

Naslov za dostavo

Prosimo, da vaš naslov za dostavo po vpisu še enkrat skrbno preverite, tako da boste prepričani, da je naslov resnično pravilen oziroma pravilno zapisan!

S tem se boste izognili zamudi pri pošiljanju.

Posebej pozorni bodite na vašo poštno številko!

Back to Top