POGOJI POSLOVANJA

Pogoji poslovanja

Spletna trgovina  embalaza.4pak.si je spletno mesto, ki predstavlja ponudbo raznovrstne embalaže in embalažnih materialov ter hkrati podpira prodajo oziroma nakup teh izdelkov.

Uporabnik spletne strani je oseba (fizična ali pravna), ki uporablja spletno trgovino embalaza.4pak.si bodisi za pridobivanje informacij o izdelkih, za osebno svetovanje, pridobitev ponudbe ali za izvedbo naročila oziroma nakupa.

Pogodba o nakupu se sklene med kupcem (vami) in ponudnikom Memoar d.o.o. (embalaza.4pak.si) s sedežem na naslovu:  Pucova 4, SI-3000 Celje, Slovenia, v trenutku, ko preko spletne strani embalaza.4pak.si oddate naročilo in naročilo embalaza.4pak.si sprejme. Pri tem si ponudnik pridružuje pravico odločiti se ali bo naročilo dejansko sprejel. Vsako naročilo se šteje za samostojno naročilo.

Lastnik spletne strani in spletne domene embalaza.4pak.si (v nadaljevanju: spletna stran / trgovina) je ponudnik Memoar d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik).

Soglasje obiskovalca

Uporabo spletne strani (brskanje, odpiranje povezav, branje vsebine in podobno) štejemo kot soglasje obiskovalca spletne strani, da se strinja s temi splošnimi pogoji uporabe. V kolikor se kot obiskovalec spletne strani ne strinjate s temi splošnimi pogoji, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.

Pridružujemo si pravico, da te splošne pogoje kadarkoli in brez predhodne najave spremenimo tako, da novo različico objavimo na spletni strani.

Ti splošni pogoji veljajo za celotno spletno stran in vse njene posamezne dele, kot so razdelki in podstrani, v kolikor za posamezen del ni izrecno določeno drugače.

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine embalaza.4pak.si  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in določajo pogoje naročanja, prodaje oziroma nakupa, plačila ter dobave izdelkov. To spletno trgovino upravlja ponudnik Memoar d.o.o., Pucova ulica 4, Celje. Za vprašanja, ki niso urejena s temi pogoji, veljajo načela in pravila obligacijskega zakonika.

To spletno trgovino uporabljajo tako poslovni subjekti kot tudi fizične osebe. Pri sklepanju poslov med nami in vami zato veljajo temeljna načela vestnosti in poštenja. Fizične osebe pri nakupu varuje tudi potrošniška zakonodaja, zlasti Zakon o varstvu potrošnikov ter Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami.

Ti pogoji poslovanja obravnavajo delovanje  spletne trgovine embalaza.4pak.si, pravice uporabnika spletme strani ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S sprejetjem predmetnih pogojev uporabe potrjujete, da ste pogoje prebrali in jih razumeli, vključno s tem, kako in zakaj uporabljamo morebitne osebne podatke, ki nam jih ob uporabi spletne strani posredujete sami (za potrebe dostave izdelkov potrebujemo vaš fizični poštni naslov, za potrebe obdelave podatkov o nakupu/izdelavi/dostavi potrebujemo vaš veljavni elektronski naslov). Če ne želite, da bi vaše osebne podatke zbirali in obdelovali, potem storitev, ki jih ponujamo na naši spletni strani žal ne morete uporabljati.

Vsi, ki opravljajo nakupe v naši spletni trgovini morajo biti stari vsaj 18 let. Mladoletne osebe, mlajše od 18 let in starejše od 13 let, lahko uporabljajo naše storitve samo, če imajo ustrezno dovoljenje in neposreden nadzor s strani odrasle osebe. Otrokom mlajšim od 13 let, uporaba naših storitev ni dovoljena. Za vse dejavnosti, ki jih na vaš račun izvaja mladoletna oseba na vašem računu, ste odgovorni sami.

Komunikacija

Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev za komunikacijo na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, pri čemer se šteje, da navedenemu uporabnik ne nasprotuje, če ponudniku posreduje podatke, preko katerih lahko z uporabnikom vzpostavi stik.

Morebitna oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj bo jasno razviden; različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne; prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Morebitno željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik spoštoval.

Odveza odgovornosti

Potrudili se bomo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takšnem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je slikovno gradivo na spletni strani in na promocijskih letakih ter drugem promocijskem gradivu simbolične narave. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik je tudi zastopnik pri prodaji plastične embalaže, ki je sam ne proizvaja, jo pa je mogoče kupiti v tej spletni trgovini, pri čemer ponudnik ne jamči za pravilnost specifikacije plastičnih produktov na spletni strani.

Pritožbe in spori

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po najboljših močeh se bomo trudili izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.

V petih delovnih dneh bomo potrdili, da smo prejeli pritožbo ter vam sporočili, kako dolgo jo bomo obravnavali in vas vseskozi obveščali o poteku postopka.

Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik pogosto ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bo ponudnik, po svojih najboljših močeh, prizadeval morebitne spore rešiti sporazumno.

Prijetno nakupovanje!

DOSTOPNOST INFORMACIJ

DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja ter matično in davčno številko);
  • kontaktne podatke, ki bodo uporabniku omogočili hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in morebitnimi garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • jasno in nedvoumno določene cene, pri čemer bo razvidno ali že vsebujejo davek in stroške prevoza;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe, če kupec želi opraviti nakup z bančnim nakazilom na podlagi predračuna;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop; poleg tega tudi podatek o tem, kakšen strošek bo imel kupec z vračilom izdelka;
  • pojasnilo o postopku reklamacije, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

NAČINI PLAČILA IN CENE TER VELJAVNOST PONUDBE

V spletni prodajalni embalaza.4pak.si je mogoče opraviti plačilo izbranega blaga na več načinov:

  • s plačilnimi karticami (Activa, Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa) preko direktnega nakupa na embalaza.4pak.si,
  • z bančnim nakazilom na račun ponudnika Memoar d.o.o.,
    ki je upravitelj spletne trgovine (po ponudbi / predračunu) ali
  • s plačilom preko PayPal.

Kupec in ponudnik se izjemoma lahko dogovorita tudi za odloženo plačilo, v obsegu ter pod pogoji, ki jih posebej dogovorita.

V primeru plačila po predračunu ponudnik odpremi blago (oziroma ga izdela) šele, ko prejme plačilo. Do plačila je lastnik blaga ponudnik.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem in/ali elektronskem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo nedvomno v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

*Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je naveden ob naročilu.

Vse cene na spletni strani so v evrih, pri čemer končna cena v košarici vključuje DDV, razen če je izrecno napisano drugače. 

Ponudnik lahko cene produktov v spletni trgovini spreminja zlasti ob spremembi cen materialov ali iz drugih poslovno upravičenih razlogov. Spremenjene cene začnejo veljati z objavo v spletni trgovini. Ne glede na navedeno, veljajo cene, ki jih ponudnik in uporabnik morebiti dogovorita individualno ob vsakokrat sklenjenem poslu, na podlagi dane in sprejete ponudbe ter danega in sprejetega naročila.

Prizadevali si bomo, da bodo v spletni trgovini embalaza.4pak.si prikazane samo točne in verodostojne informacije. V primeru, da podatek o ceni na spletni strani embalaza.4pak.si ne bo pravilen, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa/pogodbe ozirmo ponudil drugačno rešitev.

Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo je sklenjeno, ko kupec izvede plačilo (plačilo na TRR, bančna kartica, paypal…). Podatke o naročilu bo kupec, po plačilu, prejel na elektronski naslov naveden ob naročilu.

Kupoprodajna pogodba je v spletni trgovini  embalaza.4pak.si sklenjena, ko uporabnik potrdi nakup blaga v košarici, ponudnik pa s povratnim sporočilom na kupčev sporočeni elektronski naslov potrdi prejem tega naročila. V primeru povpraševanja po produktih iz spletne trgovine, ki ga uporabnik ponudniku posreduje po e-pošti ali na drug način v pisni obliki, se šteje, da je posel sklenjen, ko uporabnik sprejme ponudbo, dano na podlagi njegovega povpraševanja.

POSTOPEK NAKUPA

Kupec za vsak posamezen artikel sam vnese velikost (A, B, C) v milimetrih, izbere debelino kartona in količino izdelkov. Tako izbrane artikle kupec prenese v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa. V košarici se prikaže naziv artikla, količina in vnesene mere. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo oddano. V primeru plačila po predračunu se sporočilu priloži še predračun. Ko je naročilo izvedeno (plačano) prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje ali pripravi za osebni prevzem.

V kolikor je teža embalaže ali kakšna druga specifična lastnost produkta za vas kot kupca bistveni element, vpišite to pod »Komentar« pri naročilu. V tem primeru bomo pred potrditvijo naročila preverili ali vam lahko damo ustrezno zagotovilo glede te lastnosti, sicer zanjo ne jamčimo.

Kupec prejme na sporočeni elektronski naslov povratno sporočilo o prejemu naročila s strani ponudnika.


PRED ODDAJO NAROČILA

  1. Izbira izdelkov

Pred oddajo naročila je v spletni trgovini potrebno izbrati željene izdelke. Vpisati je potrebno mero, količino in izbrati ustrezen karton (debelino).

  1. Potrditev košarice oz. povzetek naročila

Po ustrezno izbranih izdelkih se premaknete na stran košarice oz. blagajne, kjer lahko ponovno pregledate izbrane izdelke ter jim ustrezno spremenite količino, dodate nove izdelke ali jih odstranite iz košarice.

  1. Naslov

Pri izbiri naslova določite vaš željeni naslov dostave. Naslov dostave je lahko drugačen od vašega naslova – v tem primeru torej izbrane izdelke pošljemo na izbrani naslov.

  1. Plačilo

Zadnji korak je namenjen končnemu preverjanju ter končni potrditvi vašega naročila. S klikom na gumb se strinjate z oddanim naročilom in pogoji poslovanja ter dokončno potrdite vaš nakup.

PO ODDAJI NAROČILA

  1. Naročilo v čakalni vrsti

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto V OBDELAVO.

  1. Naročilo potrjeno

Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali z namenom zagotavljanja točnosti dobave kupca tudi pokliče na njegovo kontaktno telefonsko številko, ki jo je navedel ob oddaji naročila. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

  1. Blago odposlano

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

PIŠKOTKI

Piškotki oziroma tekstovne datoteke

Spletna stran uporablja tekstovne datoteke (t.i. piškotke), ki jih shrani v naprave, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do spletne strani in ki so namenjene prepoznavanju teh naprav. Spletna stran uporablja piškotke z namenom zbiranja podatkov o njeni uporabi izključno z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje.

Že shranjene piškotke lahko nadzirate ali izbrišete preko svojega spletnega brskalnika. Po poteku njihove veljavnosti ali v primeru, da boste piškotke izbrisali vas bo spletna stran ponovno opozorila na njihovo uporabo.

Družbena omrežja kot so npr. FacebookInstagram… vam bodo morda piškotke sama nameščala pri obiskovanju spletne strani, v kolikor boste takrat istočasno tudi prijavljeni v njihovo storitev. Na te piškotke ponudnik ne more vplivati, saj je njihova uporaba urejena s pogoji sodelovanja, ki ste jih kot uporabnik teh omrežij sprejeli ob registraciji v ta omrežja.

DOSTAVA

Kupec ima možnost izbire med dostavo in prevzemom.

Blago naročeno preko spletne trgovine embalaza.4pak.si dostavlja pogodbeni partner ali le-tega organizira embalaza.4pak.si

Dobava je praviloma mogoča v treh do petih dneh po prejemu plačila.

V primerih, ko kupec hkrati naroči več raznovrstnih izdelkov, za katere so dobavni roki različni, bo ponudnik dobavil vse izdelke skupaj, ko bo dobavljivo kompletno naročilo.

V kolikor izjemoma dobava za celotno ali del naročila ne bi bila možna v roku treh do petih dni, bo ponudnik o tem obvestil kupca najkasneje tretji delovni dan po oddaji naročila.

Če je za kupca rok dobave bistvenega pomena, mora to ponudniku sporočiti in izjaviti ali zaradi podaljšanega roka dobave odstopa od naročila oziroma sporočiti kateri dodatni rok je zanj še sprejemljiv.

Paketna dostava

Pri paketni dostavi kupec prejme blago predvidoma v roku treh do petih delovnih dni preko kurirske službe oziroma naše lastne dostave.

V primeru, da kupec izbere plačilo po predračunu je dodatni pogoj za dostavo blaga, da je plačilo po predračunu s strani kupca poravnano.

V primeru, da vas ob dostavi ni na dogovorjenem naslovu oziroma da nam niste sporočili pravilnega naslova za dostavo, se bomo dogovorili za drug termin dostave. V takem primeru stroški nove dostave bremenijo kupca.

Ponudnik ne jamči, da so vsi produkti na zalogi. V primeru, da kupec naroča raznovrstno blago in želi dostavo dela naročila, ki je na zalogi, krije strošek te dobave in naknadne dobave produktov, ki niso bili na zalogi.

Stroški paketne dostave se kupcu obračunajo skupaj z naročilom.

Osebni prevzem (na naslovu Lava 7 v Celju).

Kupec lahko naročeno pošiljko pričakuje v dogovorjenem roku, če je blago na zalogi oz. najkasneje v 3 delovnih dneh, pri čemer se šteje, da se kupec z rokom dobave, po plačilu blaga, strinja.

Če kupca ob dostavi ne bo na naslovu, bo prejel ustrezno obvestilo z navodili za prevzem pošiljke. V primeru, da pošiljko dostavi služba Pošte Slovenije in vas ob dostavi ni na naslovu, vam bo dostavljalec pustil obvestilo za prevzem na lokalni pošti. Če pa pošiljko dostavi služba DPD ali DHL in vas ob prevzemu ni na naslovu, vam bo dostavljalec prav tako pustil sporočilo, na katerem bo številka paketa in telefonska številka, kamor lahko pokličete in se dogovorite za ponovno dostavo.

Dostava v tujino (EU)

Blago lahko dostavimo tudi v države članice EU. V tem primeru bo kupec za plačilo stroškov pošiljanja prejel dodaten predračun.
V kolikor bi stranka iz tujine (EU) opravila avtomatski nakup prek spletne prodaje (embalaza.4pak.si) bo ta nakup veljaven šele po plačilu vseh stroškov za dostavo.

V primeru pošiljanja blaga v države EU (izven Slovenije), predlagamo, da zahtevate izdelavo celotnega predračuna.

DOBAVNI ROK

Prodajalec se bo potrudil, da bo blago kupcu dostavljeno v postavljenih rokih. Če izdelka ne bo na zalogi in bo nedobavljiv, bomo kupcu omogočili odstop od nakupa ter vrnili že plačano kupnino.

Običajen dobavni rok je od 3 do 5 delovnih dni od prejema naročila in plačila.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA TER NEMOŽNOST ODSTOPA

NEMOŽNOST ODSTOPA OD POGODBE!

Pomembno opozorilo! V primeru personaliziranih izdelkov in/ali izdelkov narejenih po meri (izdelki z napisom…) pravica od odstopa od nakupa (pogodbe) NE velja. Kot je določeno v Zakonu o varstvu potrošnikov (43. člen): “… potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;… “.

ODSTOP OD POGODBE

Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini embalaza.4pak.si, sicer lahko, v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe (nakupa) odstopiti in sicer tako, da v roku 14 dni od prejema izdelka ponudniku sporoči (pisno ali na e-naslov: info@memo-ar.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, in jih v nespremenjeni količini in nepoškodovane poslati ponudniku (na naslov: Memoar d.o.o., Pucova ulica 4, 3000 Celje). V primeru odstopa od pogodbe je kupec upravičen do vračila kupine LE v primeru, ko izdelki niso personalizirani (narejeni po “meri” naročnika – kupca) ali če izdelki ne ustrezajo naročilu (npr. napaka v velikosti). V tem primeru bo  ponudnik kupcu ponudil drugačno možnost izpolnitve pogodbe, znižal kupnino ali pa v roku 14 dni od vrnitve izdelkov vrnil vsa prejeta plačila brez da kupec to posebej zahteva.

Kupec mora ponudnika o odstopu od pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je obvestilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Stroški vračila

Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec sam. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži.  Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

 

Za izdelke, ki niso izdelani posebej po naročilu, ima kupec pravico, da v 15-ih dneh od prevzema blaga ponudniku blaga sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Ob vračilu blaga mora kupec priložiti kopijo računa. Kupec v celoti sam nosi stroške, ki nastanejo z vrnitvijo predmeta nakupa, brez možnosti povračila.

Vrnjeno blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, v nespremenjeni obliki in v originalni embalaži. Prodajalec se zaveže kupcu vrniti kupnino, zmanjšano za stroške pošiljanja, ki so prodajalcu nastali ob pošiljanju blaga kupcu, v roku 15-ih dni od vračila blaga.

ZAUPNOST PODATKOV

Morebitni osebni podatki, ki jih posreduje kupec, se obravnavajo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Ponudnik bo vse podatke o kupcu, o njegovih povpraševanjih, naročilih oziroma nakupih ter morebitnih posebnih dogovorih pri poslovanju s kupcem, varoval kot poslovno skrivnost.

Morebitne posebne dogovore oziroma dodatno dogovorjene posebne pogoje sklenjenih poslov, mora kot poslovno skrivnost varovati tudi kupec.

VARSTVO OTROK

Ponudnik se zavezuje, da v skladu z dobro vero in poštenjem, brez dovoljenja staršev ali skrbnikov, ne bo odobril nakupa osebi za katero sumi, da je mladoletna. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok in pomanjkanja izkušenj. Upravljavec, brez dovoljenja staršev ali skrbnikov otrok, ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov otrok.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik, ki upravlja spletno mesto embalaza.4pak.si posluje tako z fizičnimi (B2C) kot tudi s pravnimi osebami (B2B) z uporabo elektronskih sredstev v obliki spletne trgovine. Ponudnik bo uporabniku pošiljal oglasna sporočila, če uporabnik temu ne bo izrecno nasprotoval. Oglasna elektronska sporočila bodo jasno razpoznavna, pošiljatelj bo jasno razviden, pogoji za sprejem posebnih ponudb (popusti, promocije ipd.) bodo nedvoumno označeni, hkrati pa bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

MNENJA, PRITOŽBE IN SPORI

Kupec lahko svoja mnenja, pritožbe, spore, komentarje in ugovore naslavlja na sedež podjetja Memoar d.o.o. ali na elektronski naslov info@memo-ar.com. V primeru, da morebitni spor uporabnik in ponudnik ne rešita sporazumno, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Celju.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik lahko, kljub prizadevanju za sprotno ažuriranje spletnega mesta embalaza.4pak.si, prikaže neažurne podatke o dobavnih rokih, podatke o lastnostih artiklov in njihovi ceni. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu ponudil možnost odstopa od naročila ali mu ponudil zamenjavo naročenega artikla.

Če opazite kakršnokoli napako, vas vljudno prosimo, da nas o tem obvestite na info@memo-ar.com.

REKLAMACIJE

Reklamacija se upošteva, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec ob prodaji obljubil, če so bili poslani napačni izdelki oziroma če izdelek kakorkoli odstopa od naročila.

V primeru, da kupec prejme blago z napako, mora to sporočiti ponudniku naslednji dan po tem, ko jo je ugotovil, najkasneje pa peti delovni dan po dobavi, s pisnim obvestilom poslanim na naslov info@memo-ar.com. Za pisno obvestilo se šteje reklamacijski zapisnik s fotografijami blaga z napako. Ponudniku mora na njegovo zahtevo omogočiti tudi ogled reklamiranega blaga.

Če je reklamacija upravičena, bo prodajalec izdelek zamenjal ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne na stroške prodajalca.

Ponudnik bo reklamacijo rešil v najkrajšem času, kot jo je mogoče rešiti s skrbnostjo dobrega gospodarja. Če v roku treh tednov ne bi bilo mogoče rešiti reklamacije, ima kupec pravico da odstopi od prodajne pogodbe, ponudnik pa mu mora vrniti kupnino za blago v roku enega tedna od dane izjave o odstopu.

Kupec mora prodajalcu na njegovo zahtevo vrniti reklamirano blago z napako in sicer tako v primeru rešitve reklamacije kot tudi v primeru odstopa od pogodbe zaradi nerešene reklamacije. Kupec lahko tudi sam zahteva, da ponudnik v teh primerih prevzame reklamirano blago z napako.

Ponudnik si bo, v skladu z dobrimi poslovnimi običaji ter skrbnostjo dobrega gospodarja, prizadeval, da s svojim kupci ne bo prišel v spor. V kolikor pa do spora vseeno pride, ga bosta ponudnik in kupec reševala sporazumno in v dobri veri. V nasprotnem primeru je za reševanje sporov pristojno sodišče v Celju.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru, da je reklamacija neupravičena, bo prodajalec izdelek vrnil kupcu na njegov račun. Za vsa dodatna vprašanja ali informacije v zvezi z vračilom blaga nam pišite na elektronski naslov info@memo-ar.com.

Ponudnik ne priznava kakršnegakoli izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik, kot ponudnik blaga in storitev, ki omogoča spletno trgovino na območju RS, objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na naslednjem URL naslovu: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL  (skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembo Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES).

Back to Top