POGOJI POSLOVANJA

Pogoji poslovanja

Pogodba o nakupu se sklene med kupcem (vami) in družbo Memoar d.o.o. (embalaza.4pak.si) s sedežem podjetja na naslovu:  Pucova 4, SI-3000 Celje, Slovenia, v trenutku, ko preko spletne strani embalaza.4pak.si oddate naročilo in naročilo embalaza.4pak.si sprejme. Pri tem si družba pridružuje pravico odločiti se ali bo naročilo dejansko sprejela. Vsako naročilo se šteje za samostojno naročilo.

Lastnik spletne strani in spletne domene embalaza.4pak.si (v nadaljevanju: spletna stran / trgovina) je družba Memoar d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik).

Soglasje obiskovalca

Uporabo spletne strani (brskanje, odpiranje povezav, branje vsebine in podobno) štejemo kot soglasje obiskovalca spletne strani, da se strinja s temi splošnimi pogoji uporabe. V kolikor se kot obiskovalec spletne strani ne strinjate s temi splošnimi pogoji, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.

Pridružujemo si pravico, da te splošne pogoje kadarkoli in brez predhodne najave spremenimo tako, da novo različico objavimo na spletni strani.

Ti splošni pogoji veljajo za celotno spletno stran in vse njene posamezne dele, kot so razdelki in podstrani, v kolikor za posamezen del ni izrecno določeno drugače.

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine embalaza.4pak.si  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Ti pogoji poslovanja obravnavajo delovanje  spletne trgovine embalaza.4pak.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S sprejetjem naših pogojev uporabe potrjujete, da ste pogoje prebrali in jih razumeli, vključno s tem, kako in zakaj uporabljamo morebitne osebne podatke, ki nam jih ob uporabi spletne strani posredujete sami (za potrebe dostave izdelkov potrebujemo vaš fizični poštni naslov, za potrebe obdelave podatkov o nakupu/izdelavi/dostavi potrebujemo vaš veljavni elektronski naslov). Če ne želite, da bi vaše osebne podatke zbirali in obdelovali, potem storitev, ki jih ponujamo na naši spletni strani žal ne morete uporabljati.

Vsi, ki opravljajo nakupe v naši spletni trgovini morajo biti stari vsaj 18 let. Mladoletne osebe, mlajše od 18 let in starejše od 13 let, lahko uporabljajo naše storitve samo, če imajo ustrezno dovoljenje in neposreden nadzor s strani odrasle osebe. Otrokom mlajšim od 13 let, uporaba naših storitev ni dovoljena. Za vse dejavnosti, ki jih na vaš račun izvaja mladoletna oseba na vašem računu, ste odgovorni sami.

Komunikacija

Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev za komunikacijo na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj bo jasno razviden; različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik spoštoval.

Odveza odgovornosti

Potrudili se bomo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, so fotografije praviloma simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po najboljših močeh se bomo trudili izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.

V petih delovnih dneh bomo potrdili, da smo prejeli pritožbo ter vam sporočili, kako dolgo jo bomo obravnavali in vas vseskozi obveščali o poteku postopka.

Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bo ponudnik, po svojih najboljših močeh, prizadeva morebitne spore rešiti sporazumno.

Prijetno nakupovanje!

DOSTOPNOST INFORMACIJ

DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja ter matično in davčno številko);
  • kontaktne podatke, ki bodo uporabniku omogočili hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • jasno in nedvoumno določene cene, pri čemer bo razvidno ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in o pogoje za odstop; poleg tega tudi podatek o tem, kakšen strošek bo imel kupec z vračilom izdelka;
  • pojasnilo o postopku reklamacije, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

NAČINI PLAČILA IN CENE

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • nakazilom na račun ponudnika Memoar d.o.o. (po ponudbi/predračunu);
  • različne druge oblike elektronskega plačilas plačilnimi karticami in plačilo preko paypal.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem in/ali elektronskem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo nedvomno v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

*Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.

POSTOPEK NAKUPA

PRED ODDAJO NAROČILA

  1. Izbira izdelkov

Pred oddajo naročila je v spletni trgovini potrebno izbrati željene izdelke. Vpisati je potrebno mero, količino in izbrati ustrezen karton (debelino).

  1. Potrditev košarice oz. povzetek naročila

Po ustrezno izbranih izdelkih se premaknete na stran košarice oz. blagajne, kjer lahko ponovno pregledate vaše izbrane izdelke ter jim ustrezno spremenite količino, dodate nove izdelke ali jih odstranite iz košarice.

  1. Naslov

Pri izbiri naslova določite vaš željeni naslov dostave. Naslov dostave je lahko drugačen od vašega naslova – v tem primeru torej izbrane izdelke pošljemo na izbrani naslov.

  1. Plačilo

Zadnji korak je namenjen končnemu preverjanju ter končni potrditvi vašega naročila. S klikom na gumb se strinjate z oddanim naročilom ter pogoji poslovanja ter dokončno potrdite vaš nakup.

PO ODDAJI NAROČILA

  1. Naročilo v čakalni vrsti

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto V OBDELAVO.

  1. Naročilo potrjeno

Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali z namenom zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, ki jo je oddal ob oddaji naročila. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

  1. Blago odposlano

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

PIŠKOTKI

Piškotki oziroma tekstovne datoteke

Spletna stran uporablja tekstovne datoteke (t.i. piškotke), ki jih shrani v naprave, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do spletne strani in ki so namenjene prepoznavanju teh naprav. Spletna stran uporablja piškotke z namenom zbiranja podatkov o njeni uporabi izključno z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje.

Že shranjene piškotke lahko nadzirate ali izbrišete preko svojega spletnega brskalnika. Po poteku njihove veljavnosti ali v primeru, da boste piškotke izbrisali vas bo spletna stran ponovno opozorila na njihovo uporabo.

Družbena omrežja kot so npr. FacebookInstagram… vam bodo morda piškotke sama nameščala pri obiskovanju spletne strani, v kolikor boste takrat istočasno tudi prijavljeni v njihovo storitev. Na te piškotke ponudnik ne more vplivati, saj je njihova uporaba urejena s pogoji sodelovanja, ki ste jih kot uporabnik teh omrežij sprejeli ob registraciji v ta omrežja.

Do you need your theme to offer multiple layouts and columns?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque elit mauris, volutpat id feugiat eget, lobortis nec sapien. Mauris ac maximus odio. Etiam nec dui id nibh viverra faucibus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris non risus sem. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque elit mauris, volutpat id feugiat eget, lobortis nec sapien. Mauris ac maximus odio. Etiam nec dui id nibh viverra faucibus.

Quisque elit mauris, volutpat id feugiat eget

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque elit mauris, volutpat id feugiat eget, lobortis nec sapien. Mauris ac maximus odio. Etiam nec dui id nibh viverra faucibus lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris non risus sem. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

  • Mauris non risus sem
  • Consectetur adipiscing elit
  • Duibh viverra faucibus
  • Lorem ipsum dolor sit amet
  • Etiam nec dui id nibh

Lobortis nec sapie nmauris ac maximus odio. Etiam nec dui id nibh viverra faucibus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris non risus consectetur adipiscing elit. Mauris non risus sem faucibus .

Does the theme’s navigation support your website or blog’s content?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque elit mauris, volutpat id feugiat eget, lobortis nec sapien. Mauris ac maximus odio. Etiam nec dui id nibh viverra faucibus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris non risus sem. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque elit mauris, volutpat id feugiat eget, lobortis nec sapien. Mauris ac maximus odio. Etiam nec dui id nibh viverra faucibus.

Quisque elit mauris, volutpat id feugiat eget

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque elit mauris, volutpat id feugiat eget, lobortis nec sapien. Mauris ac maximus odio. Etiam nec dui id nibh viverra faucibus lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris non risus sem. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

  • Mauris non risus sem
  • Consectetur adipiscing elit
  • Duibh viverra faucibus
  • Lorem ipsum dolor sit amet
  • Etiam nec dui id nibh

Lobortis nec sapie nmauris ac maximus odio. Etiam nec dui id nibh viverra faucibus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris non risus consectetur adipiscing elit. Mauris non risus sem faucibus .

Does the theme offer call to actions for the home page and/or sidebar?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque elit mauris, volutpat id feugiat eget, lobortis nec sapien. Mauris ac maximus odio. Etiam nec dui id nibh viverra faucibus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris non risus sem. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque elit mauris, volutpat id feugiat eget, lobortis nec sapien. Mauris ac maximus odio. Etiam nec dui id nibh viverra faucibus.

Quisque elit mauris, volutpat id feugiat eget

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque elit mauris, volutpat id feugiat eget, lobortis nec sapien. Mauris ac maximus odio. Etiam nec dui id nibh viverra faucibus lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris non risus sem. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

  • Mauris non risus sem
  • Consectetur adipiscing elit
  • Duibh viverra faucibus
  • Lorem ipsum dolor sit amet
  • Etiam nec dui id nibh

Lobortis nec sapie nmauris ac maximus odio. Etiam nec dui id nibh viverra faucibus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris non risus consectetur adipiscing elit. Mauris non risus sem faucibus .

Is the theme SEO friendly?

1/ Nulla nec euismod dui

While WordPress is SEO friendly by default, not every WordPress theme will adhere to SEO best practices. Clean, optimized theme code is important for achieving the best search engine rankings possible. Quality code and solid design architecture make it much easier for search engines to digest your content and present it to searchers.

WordPress SEO guru Yoast, encourages theme buyers to validate their theme includes the following SEO fundamentals: displayed taxonomy descriptions, excerpts on archive pages, breadcrumbs, proper anchor text for post titles.

Yoast also warns buyers against themes that include: site name forced into title tag, static meta descriptions on pages, static robot tags, use H1 for the logo on every tag, place sidebars above content, hide links in the theme beyond theme creator.

2/ Suspendisse feugiat diam quis mi vestibulum blandit

Some of the discussion will be overkill for new WordPress users. The bottom line is you should make sure your theme developer mentions SEO and discusses why their theme is SEO friendly. And if you buy a new theme and simple SEO plugins like All-in-One SEO don’t work, replace the theme because you’ve got way more issues than you realize.

What level of support will you require?

1/ Nulla nec euismod dui

Theme support can be available by phone, email, video tutorial, instruction manuals, forums, etc. The theme developer’s workload, sales, and sale price will determine what level of support is offered.

I try an answer all presales questions, but can only do so via email. I do not have the bandwidth to respond via phone.  We also provide instructions for set up in our online forum as well as answer questions from users. We do not provide video tutorials, because well, I hate to watch videos. If you are a brand new WordPress user and you really need videos, then you should consider this and you buying decision.

2/ Suspendisse feugiat diam quis mi vestibulum blandit

Another point to note is that some developers offer no support. Themeforest.net sells themes by some coders who have day jobs and they simply don’t have the time to provide forum support. Not only should you pay attention to the availability of forum support, you should also look to see if the forum is answered promptly. In my mind a day is prompt, but a week or month is not. StudioPress won my heart with their forum support. Not only do they answer forum questions, they have WordPress experts like Ron and Andrea on staff to do so.

If you are a brand new to WordPress and expect you’ll need a lot of hand holding, make sure you select a theme developer that offers lots and lots of support features.

Back to Top